voissa
teen ass public and fake taxi stunning brunette college student. free sex

Pressmeddelande: Det nya matchstället

Foto: Mats Engfors/Fotographic
Med anledning av reaktioner, negativa som positiva kopplat till Bodens Matchställ

Under de senaste åren har Boden Hockey utsatts för ett flertal övergrepp vilket skadat föreningen svårt. Hockeyettan likväl som deras medlemmar har av förbundet tillåtits runda idrottens regelverk, stadgar och bestämmelser i syfte att försätta oss på obestånd.

Hockeyn i Boden har stått på kanten till fortsatt existens för att man utmanat svenska ishockeyförbundet och deras tävlingsbestämmelser. Att sådant kan ske inom den svenska idrottsrörelsen vittnar om att den ideella själen tagits som gisslan av kommersiella intressen, att idrotten är sekundär till vilka pengar den kan inbringa uppåt genom kollektiva anslutningar och tvingande avtal.

Hive har under denna period då Boden varit som mest utsatt valt att kliva in som en stark partner i vår förening. Bolaget köper rätten till arenanamnet, bjuder Bodens alla ungdomar på gratis entré samt kliver in med substantiella ekonomiska medel i och med sitt huvudsponsorskap. Hive och dess företrädare gör detta för att de tror på hockeyn i Boden och vill ha en stark förening som på allvar kan utmana om en allsvensk plats.

Boden Hockey har inte bytt och kommer inte heller att byta klubbmärke. Att vi väljer att under säsongen 22/23 ha en tröja där vi placerar Hive på vårt bröst beror helt och fullt på det djupa engagemang som företaget visat för vår förening. Vi bär deras logotyp med stolthet på den plats där vårt klubbemblem ska och kommer vara, vi gör det för att vi själva vill, inte för att vi måste. En hyllning.

Daniel Åström,
Ordförande Boden Hockey

STÖD OSSSwish: 123 357 58 42
BG: 5525-6168