voissa
teen ass public and fake taxi stunning brunette college student. free sex

Boden Hockey
VI I BODEN

Bodens Hockeyförening bildades den 3/12 2005

Fem personer satt i J18-lagets omklädningsrum bland utrustningar och klubbor och beslöt sig för att bilda en ny hockeyförening för att rädda ungdomslagen i samband med Bodens IKs konkurs.

Den första säsongen, december 2005 till mars 2006, hade vi lag i alla åldrar från de minsta i Hockeyskolan till de äldsta i J18. Säsongen efter (2006/2007) startades ett A-lag som fick börja spela i Division 2. Vi gick obesegrade genom den serien och kvalade in till Division 1. Säsongen 2007/2008 startades även ett J20-lag.

Inför säsongen 2008/2009 skedde en sammanslagning då Björns IF Hockey flyttade in sin verksamhet i Bodens HF.

Nu har vi en komplett lista med lag, från Hockeyskolan till A-lag.

Säsongen 2016/2017 tog vårt A-lag klivet upp till HockeyEttan igen och säsongen 2018/2019 spelade vi Kvalserien till HockeyAllsvenskan. Samma säsong startade även Boden Hockeys första flicklag!

Inför säsongen 2021/2022 startar vi även ett Utvecklingslag som kommer att agera som en utbildningsplattform för spelare och ledare i alla led. Idén har uppkommit ur att det finns ett stort intresse för att spela seniorhockey i Boden Hockeys regi.

Hitta hit

Här nedan är ett axplock av Boden Hockeys organisation och verksamhet. Här finns såväl kontaktuppgifter som möjlighet att klicka dig vidare och läsa mer om det som intresserar dig.

Håll muspekaren över bilderna eller klicka uppe i högra hörnet för att visa mer information.

Föreningen

Boden Hockey behöver dig för att bli starkare!

Medlemmar utgör ryggraden i föreningen och med ditt medlemskap kan du vara med och påverka utvecklingen av Boden Hockey.

Tillsammans blir vi starkare.
Boden Hockey
VI I BODEN

Kontaktuppgifter

Kansliet
kansliet@bodenhockey.se

Styrelsen
Markus Sammeli

Ungdomslag

Tjejer
U11/12

Tryck på länkarna för att ta dig till lagsidorna!

Junior- & Utvecklingslag

J20 Region
J18 Region
J18 Division
UTVECKLINGSLAG

Tryck på länkarna för att ta dig till lagsidorna!

Tjejer

Hösten 2018 startade Boden Hockeys första flicklag, hösten 2019 spelades den första tävlingsmatchen i Dam- och Ungdomsligan.

Idag bedrivs tjejhockey för alla som är intresserade, dock så sker i dagsläget inget seriespel.

Är du också intresserad?

Hockeyskola

Vill ditt barn göra något roligt i vinter?
Träffa nya kompisar?
Leka och åka skridskor?

Perfekt, anmäl er då till Hockeyskolan med Boden Hockey!

Hockeygymnasium

Björknäsgymnasiet i Bodens kommun i samverkan med Boden Hockey har av Svenska Ishockeyförbundet klassificerats som rekommenderad lokal ishockeyprofil.

Camper

För ungdomslag

För junior- och A-lag

Garnisionscupen J18/J20

A-lagscupen

DM 2021

Tryck på länkarna
för att läsa mer!

För företag och Old Boys

Företagscupen
Old Boys Cup

BHF Open

Tryck på länkarna
för att läsa mer!

Supporterförening

Redstorm

Våra ambitioner är att stötta Boden Hockey i med- och motgång, samt försöka fixa supporterresor till några matcher. Det är väldigt roligt att fler och fler engagerar sig i supporterföreningen och en önskan är att vi ska kunna locka fler, kanske framförallt ungdomar till Bajo-läktaren.

Vilka kan vara med i en hejarklack då?
Ja, det är ett enkelt svar, alla är välkomna, bara känslan av att stå där tillsammans och klappa till ramsorna gör att man efter ett tag tar i ända från tårna och följer med i ramsorna.

STÖD OSSSwish: 123 357 58 42
BG: 5525-6168
KANSLIETIdrottsgatan 6, 96164 Boden
0921- 13336